2006年4月11日星期二

貍御殿 (Princess Raccoon)

我個人都接受電影玩嘢。好似北野武《狂想曲》,不斷咁玩唔同嘅類型電影,睇得過癮。而鈴木八十歲人仲咁有創意,《貍御殿》前半部我都睇得過癮,例如貍御宮殿入面嘅種種,我就諗起《千與千尋》,但更過癮,起碼都係真人演出。佢超現實嘅美術我又諗起黑澤明八十歲時候嘅《夢》,舞蹈我就諗起早佢兩年北野武《座頭市》入面嗰段舞。但喺類似嘅嘢玩成兩個鐘,我都覺得有啲悶。有啲場面好似海灘嗰段,仲覺得好兒戲。或者作為 Musical 嚟睇,故事方面都唔能夠要求咁多,但好多音樂劇同埋歌劇內容雖然陳腔濫調,仍然經得起時代嘅考驗就係因為音樂,呢方面我覺得《貍御殿》都只係一般唧。

2006 年 4 月 11 號

1 則留言:

Eric Spanner 說...

這篇的連線連結:

http://www.hkifflink.net/2006/04/15/440/